Maka anda akan perolehi kesan paling OPTIMUM setiap kali menggunakannya.

Untuk pengetahuan anda, Titan Gel BUKAN khusus untuk golongan lelaki sahaja. Tapi ia boleh digunakan oleh semua golongan.

Titan Gel bukan saja mampu menaikkan rasa berahi perempuan, tapi ia juga MAMPU membuatkan orang disekeliling anda berasa SELESA dan RILEKS apabila berada dekat dengan anda. Jadi urusan komunikasi anda menjadi lebih mudah.

Titan Gel adalah satu-satunya jenama yang dikeluarkan oleh makmal SWISS FORMULA yang dibenarkan dijual di USA dan EROPAH dengan 50x ganda kepekatan bahan aktif.

Ini bermakna 50 kali ganda lebih kuat dari jenama-jenama lain yang terkemuka sekarang! Bandingkan kami dengan pesaing-pesaing pheromones yang ada, anda akan dapati tiada produk lain yang boleh menandingi Titan Gel dalam pasaran sekarang.

Titan Gel sangat sesuai digunakan untuk:
 Hilangkan bau Ketiak
Sekiranya berpeluh wngian lebih kuat. badan lebih bau wangi.
Sesuai bersukan
Membuatkan Lelaki & Wanita Tahu Kehadiran Anda
Menyesuaikan "Chemistry" Anda Dengan Orang Sekeliling
Membuat Minda Bawah Sedar Orang Sekeliling Anda Jadi Positif
Meningkatkan Hormon Kelelakian Anda Secara Luaran!
Memikat Wanita
Membuatkan Wanita Rasa Tertarik
Memberikan Anda Daya Aura Bau "Kejantanan" Yang Unik

heromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Sekarang telah diketahui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.
Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Titan Gel, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Titan Gel mengandungi pheromone manusia tulen jenis 5-Alpha-Androst-16-En-3-One, yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Wanita akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Titan Gel.

Titan Gel bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Titan Gel akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!
Titan Gel pasti akan mengubah hidup anda dan di-jamin. Jika anda tidak puashati, pulangkan kepada kami dan kami akan pulangkan pelaburan anda 100%. Sila baca jaminan kami.

Bagaimana cara menggunakan Titan Gel ini?

Menggunakannya memang cepat dan mudah. Prosesnya hanya 17 saat . Tiada teknik, atau skil yang hebat diperlukan. Sesiapa sahaja mampu lakukannya.

Untuk menggunakannya, pulas dan buka penutupnya. Tekan pemicit getah dan titiskan pada kolar baju, pergelangan tangan atau leher dan pada belakang cuping telinga. Bergantung kepada biokimia kulit anda, inilah faktor paling kritikal kerana anda sendiri yang menentukan dos manakah yang bersesuaian dengan anda.

Kebiasaannya kita gunakan 2-3 titis sehari dalam masa 8 jam. Ada yang menggunakannya waktu pagi, ada yang mengunakannya pada malam hari. Ia boleh bertahan selama 6-8 jam bergantung pada faktor suhu dan tiupan angin. Gunakan pada suhu badan iaitu 37 darjah celcius. Dan gunakan di kawasan yang tiupan angin sederhana. Ia juga amat berkesan dalam jarak 3 kaki.

Cara anda menggunakannya memainkan peranan penting. ia adalah pekat. Menggunakan dengan LEBIH BANYAK, AKAN meningkatkan kesan-kesannya. Tentukan dengan menggunakannya secara berjimat-cermat, anda tidak akan hehabisannya dengan cepat. Gunalah yang sebaikmungkin, anda mendapat manfaat dengan mendapat kesan yang lebih baik, pada kos yang lebih jimat.

Testimoni Titan Gel

"Tak rugi I beli 2 botol Titan Gel dari YOU!.. I kasi sebotol kat member.. sampai sekarang jadi best friends.. thanks for your promp service! Mana you tau pasal pheromone ni???"
Kamal-Purajaya

"Dalam masa 3 minggu I pakai.. ada sorang awek yang boleh tahan cun goda I.. Perghhh pengalaman best .. ramai NAK beli selain I ?? You dah try Titan Gel"
Joe-Klang

"Mula-mula I nak try tapi risau .. ye la.. ye ke tidak ke.. so mula-mula I study pheromone.. ape benda la pheromone ni.. pergi internet cari... lepastu baru I confident nak try, sebab ada kat Malaysia.. murah pulak tu...
Suhaimi-Cyberjaya

"Saya mula-mula takut nak order Titan Gel dari internet.. yelah takut .. Tapi service you best.. I order 1 hari dah sampai.. syok laaaaa ... Isteri I lembut semacam je ngan I..
Harun-Banting

"Segarlah bau Titan Gel.. I pakai ada confident dan best.. ada efeklaaa...
Mahathir - Kota Kinabalu

"Ehh botol dia sempoilaa.. senang masuk poket.. LAWA LA BOTOL boleh buat koleksi ..bila nak guna, Titan Gel ada dalam poket

SEKARANG I DAH ADA 2 Titan Gel
Ali-Batu-Cave

"Bau Titan Gel memang best gile.. sampai ISTERI  saya kata dia rindu .. bukan kat saya tapi kat bau saya.. Hehehe thanks BRO!"
Faizal-Subang Jaya

"Hey kuatla bau Titan Gel nya... satu bilik bau!! Kenapa ye.. Satu lagi saya perasan dari pagi pakai Titan Gel, sampai malam pun ada bau lagi
Hashim-Pera

Isipadu setiap botol Titan Gel adalah 10ml.

BIGtheme.net Joomla 3.3 Templates